Wij gebruiken cookies en technieken die daarop lijken. Om onze website goed te laten werken, gebruiken we altijd functionele en beperkte analytische cookies. Functionele cookies zorgen dat de site werkt zoals het hoort en dat het veilig en betrouwbaar is. Beperkte analytische cookies helpen ons te begrijpen hoe onze website wordt gebruikt, zodat we deze kunnen verbeteren. Deze zijn niet terug te herleiden naar jou als persoon.
Accepteer je alle cookies? Dan geef je toestemming voor het gebruik van analytische en marketing cookies en het verzamelen en delen met onze 11 partners van: je klikgedrag op onze website, en mogelijk daarbuiten, en technische gegevens van je browser, zoals je IP adres. De analytische cookies helpen ons te begrijpen hoe onze website wordt gebruikt, zodat we deze kunnen verbeteren. Via de marketing cookies geven we aan onze marketingpartners door als je bij ons een product hebt afgenomen en kunnen we advertenties tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Je kunt je voorkeuren altijd aanpassen en meer lezen over welke partijen cookies plaatsen door onderaan de pagina op cookies te klikken. In ons privacy beleid lees je hoe wij omgaan met jouw privacy.
zeer goed en nog sparen ook.
10-02-2026
Peter Gringhuis, Amersfoort
Beste Peter,
Bedankt voor het delen van je ervaring! Veel plezier met (het uitgeven van) je bespaartegoed :-)
Met vriendelijke groet,
Inge
UnitedConsumers
Goed werk
10-02-2026
Abdelmajid , Utrecht
Beste Abdelmajid,
Dank je wel voor je review en de 10! Heel fijn :-)
Met vriendelijke groet,
Johan
UnitedConsumers
Ga zoo door ben erg tevreden bij UnitedConsumers zal nog jaren lid blijven.
10-02-2026
Hans Wessels, Ruurlo
Beste Hans,
Bedankt voor het gestelde vertrouwen! Goed om te zien dat je tevreden bent :-)
Met vriendelijke groet,
Johan
UnitedConsumers
In de jaren 80 vorige eeuw draaide in een service (Advies op Maat) bij de Consumentenbond om consumenten te adviseren over de beste prijs/prestatie zorg- en autoverzekeringen.
Heerlijk om te zien dat UnitedConsumers dit nu voor mij doet :-)
10-02-2026
WJ, Monster
Beste W. J.,
Bedankt voor je mooie compliment! Fijn om te zien dat je ons weet te waarderen :-)
Met vriendelijke groet,
Inge
UnitedConsumers
Werkt goed nooit gedacht ik heb ook al twee nieuwe klanten aangeleverd
10-02-2026
Cor, Rotterdam
Beste Cor,
Wist je dat je voor het aanbrengen van een nieuwe klant zelf ook een extra-tje kunt verdienen? Deel je vriendenbonus link met je vrienden, familie of kennissen en jij ontvangt een leuk bedrag van ons!
Bedankt voor je review, fijn dat je tevreden bent :-)
Met vriendelijke groet,
Inge
UnitedConsumers
Mijn autoverzekering 19 cent goedkoper per kwartaal. Mooi meegenomen..
Groeten : Emiel
10-02-2026
Emiel Niekamp, 's-Hertogenbosch
Beste Emiel,
Bedankt voor het delen van je ervaring en de 10! Goed om te zien dat je kunt besparen :-)
Met vriendelijke groet,
Inge
UnitedConsumers
in de maand januari bijna gas evenveel gebruikt als hele voorgaande jaren? Terwijl ik op vakantie was en verwarming op 15, foutje? ik ga bellen en kijk hoe ze reageren.
04-02-2026
peter van alphen, noord scharwoude
Beste Peter,
Bedankt voor je feedback. Wij begrijpen dat het vervelend is als je verbruik hoger is dan dat je verwacht had. Wij als je energieleverancier ontvangen je meterstanden van je slimme meter en berekenen daarmee je verbruik. Helaas kunnen wij niet inzien waar het verbruik aan op gegaan is.
Wat wij wel kunnen doen is met je meedenken om te kijken waar het hoge verbruik vandaan komt. We zien dat je al reeds contact hebt gehad, maar mocht je toch nog graag samen willen kijken of we kunnen achterhalen waar het hoge verbruik vandaan komt ben je altijd vrij om contact op te nemen met ons.
Met vriendelijke groet,
Wendy
UnitedConsumers
Mijn verzekering en energie contract wordt zonder kleine lettertjes duidelijk gemaakt.
Geen onverwachte onprettige verrassingen. Een tevreden klant
19-01-2026
J. van Eijl, Delft
Beste J. van Eijl,
Wauw, dit is een review voor op het prikbord op onze klantenservice, dank je wel!
Heel fijn dat je tevreden bent en de communicatie als duidelijk ervaart, dat is waar we het voor doen :-)
Met vriendelijke groet,
Inge
UnitedConsumers
JA EEN ECHT MOOIE ERVARING,DAT HEB IK NOG NOOIT EERDER MEE GEMAAKT,KWAM NU GOED UIT HET SPAAR BEDRAG.
BIJ EEN AUTO VERZEKERING.JE SPAART ALS JE MAANDELIJKS VEILIG RIJD.IK GA ZO DOOR .
GROET J.RODENBURG WAMEL.
19-01-2026
Jan Rodenburg, Wamel NL
Beste Jan,
Wat een fijne review, dank je wel! Heel goed om te zien dat je tevreden bent en het spaartegoed goed hebt kunnen gebruiken :-)
We wensen je nog veel veilige kilometers.
Met vriendelijke groet,
Inge
UnitedConsumers
goed geholpen
19-01-2026
Hans, Vlaardingen
Beste Hans,
Fijn dat onze klantenservice je goed heeft geholpen, dat is uiteraard ook de bedoeling :-)
Dank je wel voor het delen van je ervaring!
Met vriendelijke groet,
Johan
UnitedConsumers
Supersnel geregeld en voor een erg goede prijs
17-01-2026
Alex. H.A van Loenen, Steenderen
Beste Alex,
Dank je wel voor de 10! Fijn dat alles snel geregeld was :-)
Met vriendelijke groet,
Johan
UnitedConsumers
Ik ben zeer tevreden omdat wanneer ik mijn verzekering nodig had is alles naar behoren verlopen. En ik krijg geld terug door dat ik schadevrije jaar heb gereden.
Prima toch!
15-01-2026
Yahya-Saliha , Waddinxveen
Beste Yahya - Saliha,
En zo is het :-)
Dank je wel voor je review en de 10, heel fijn om te zien dat je tevreden bent!
Met vriendelijke groet,
Inge
UnitedConsumers
Duidelijk , en snel geregeld
15-01-2026
Farid, Veenendaal
Beste Farid,
Dank je wel voor het delen van je ervaring! Goed om te zien dat alles duidelijk en snel in orde was :-)
Met vriendelijke groet,
Johan
UnitedConsumers
Alles is perfect geregeld.
15-01-2026
John, Eijsden
Beste John,
Hier hebben we niets aan toe te voegen :-)
Dank je wel voor de 10!
Met vriendelijke groet,
Inge
UnitedConsumers
Heb jh aren niet durven overstappen maar na een telefonisch gesprek toch gedaan. Bespaart me honderden euro's.
15-01-2026
Ans, Leiden
Beste Ans,
Je zal wel blij zijn dat je het telefoontje toch hebt gepleegd :-)
Dank je wel voor je review!
Met vriendelijke groet,
Inge
UnitedConsumers
alles naar tevredenheid
15-01-2026
Thijs Bakker, Gasselternijveen
Beste Thijs,
Wanneer jij tevreden bent, zijn wij dat ook! Dank je wel voor het delen van je ervaring en de 9 :-)
Met vriendelijke groet,
Inge
UnitedConsumers
