Zoeken
Contact
Morgen open vanaf 08:00 uur
Contact
Mijn UnitedConsumers
Waar ben je naar op zoek?

Wat zeggen onze deelnemers over ons?

De ervaringen van onze deelnemers helpen ons bij het verbeteren van onze producten en service. Wij hechten daarom veel waarde aan je mening, want samen gaan we voor beter! Help jij ook mee?

9,2

Betrouwbaarheid van onze reviews

Wij vinden de betrouwbaarheid van onze reviews erg belangrijk. Daarom:

  • Verwerken wij alle reviews van producten: positief én negatief.
  • Betalen wij niet voor beoordelingen. Al onze reviews zijn eerlijke reviews.
  • Heeft onze partner Klantenvertellen.nl in hun reviewsysteem barrières ingebouwd die ervoor zorgen dat de reviews afkomstig zijn van échte deelnemers.

1

Zeer slechte service voor uitbetalen van eindafrekeningen bij een overlijden

Helaas hebben wij als familie een zeer slechte ervaring met United Consumers want bij het uitbetalen van de eindafrekeningen tijdens een overlijden denken ze volledig niet mee met de klant en kijken alleen maar naar de regels.

Super teleurstellend en wij zijn blij dat we geen klant zijn bij dit zeer klantonvriendelijke bedrijf.

10-06-2026

Joep, Echt

Beste Joep,

Allereerst gecondoleerd met het verlies van jouw dierbare. We vinden het vervelend om te lezen dat je onze dienstverlening rondom de afhandeling van de nalatenschap als teleurstellend hebt ervaren.

We begrijpen dat je het rekeningnummer voor de uitbetaling wilde aanpassen. Tegelijkertijd hebben wij de verantwoordelijkheid om zorgvuldig om te gaan met tegoeden die onderdeel uitmaken van de nalatenschap, zoals eventuele teruggaven en opgebouwd bespaartegoed. Daarom mogen wij een rekeningnummer alleen wijzigen wanneer wij kunnen vaststellen dat de aanvrager daartoe bevoegd is, bijvoorbeeld op basis van een overlijdensakte, testament of verklaring van erfrecht.

We realiseren ons dat dit soms als strikt kan worden ervaren. Toch doen wij dit juist om de belangen van alle mogelijke erfgenamen te beschermen en te voorkomen dat tegoeden onbedoeld bij de verkeerde persoon terechtkomen.

We betreuren dat dit in jouw situatie tot onvrede heeft geleid en danken je voor het delen van je ervaring.

Met vriendelijke groet,

Wendy
UnitedConsumers
10

Super geholpen

Bij overstappen van provider liep ik tegen veel problemen aan. Ik ben door UC ontzettend goed geholpen, super service, heel veel voor mij gebeld én het uiteindelijk op kunnen lossen

22-05-2026

Conny , IJsselstein

Beveelt ons aan

8

Fijne,eerlijke organisatie maar mijn voorschotten werden ons wel te duur.

Ze voelden betrouwbaar en vertrouwd. Hun medewerkers voelen dichtbij en geloofwaardig. Maar,ondanks tal van energiebesparende maatregelen,werd ons voorschot steeds hoger en hoger,en wij hadden geen idee,waar dat door kwam. Voelden ons machteloos.

19-03-2026

Jandouwe, Bovensmilde

Beveelt ons aan

Beste Jandouwe,

Bedankt voor het delen van je ervaring en de 8! Goed om te zien dat je ons als betrouwbaar en vertrouwd hebt ervaren. Een mooi compliment aan en voor onze medewerkers, heel fijn!

Jammer dat je dit gevoel hebt gehad. We zijn en blijven altijd graag in contact met onze klanten, zeker als er onduidelijkheid is. Mocht je nog vragen hebben dan schroom niet om ons even te bellen via Tel. 040-2350560.

Met vriendelijke groet,

Inge
UnitedConsumers
10

Zeer klant gericht!

Telefoon was zoek geraakt door DHL, United consumers heeft het prima opgelost met mij

06-03-2026

Wesley, Brummen

Beveelt ons aan

10

Super!

Beste,

Mevrouw Tringa heeft me zo goed geholpen waarbij ik dacht “wow wat een service”!

In het verleden werd ik ook goed geholpen door anderen natuurlijk. Ga zo door!

Met vriendelijke groet,

Salih Akkox

06-03-2026

Salih, Breda

Beveelt ons aan

9

Vriendelijk en behulpzaam

De klantenservice dacht echt mee. Na wat contact heen en weer kwamen ze tot een helpende oplossing. Erg vriendelijk en behulpzaam!

09-02-2026

Pepijn Mannie, TILBURG

Beveelt ons aan

10

Echt geweldig. supervriendelijk en geduldig geholpen.

Het aangaan van een nieuw telefoonabonnement riep bij mij een paar vragen op. Om 2 minuten voor sluitingstijd (20.58 uur) nog gebeld met het servicenummer van UC. Ik werd deskundig te woord gestaan en al ook geheel ontzorgd. Na mijn aanmelding online bleek ik nog een detail over het hoofd te hebben gezien. Daarover kreeg ik direct de volgende ochtend bericht per mail en na het beantwoorden daarvan weer een persoonlijke mail terug om te bevestigen. Het is nu 15 uur en zojuist reeds bericht gekregen dat alles geregeld is.

De communicatie is echt super geregeld, de aanbieding zijn ook uitstekend, dus voor mij slechts superlatieven voor United Consumers waar we ook onze autoverzekering en energie hebben ondergebracht.

Hulde!

30-01-2026

Peter, Beekbergen

Beveelt ons aan

10

Geweldige klantenservice

Zij tonen enthousiast initiatief om, samen met de klant, eventuele problemen met de uiteindelijke netwerkleverancier op te lossen.
Dit werkt, zeker bij mensen op leeftijd zoals wij zijn, zo verlichtend.
Dank daarvoor.

29-12-2025

Ton, Opmeer

Beveelt ons aan

10

Geweldig!

Goede klantenservice: accuraat, snel geholpen! Gelukkig geen bots!!
Team is betrokken en kundig!

13-11-2025

Diana, Hilversum

Beveelt ons aan

10

Meedenken en snelle reactie's.

Prettig contact via de mail.

13-11-2025

Frans, Leiden

Beveelt ons aan

10

Prima ervaring met levering en service!

Een mobieltje kopen bij United Consumers laat zien dat er perfect geleverd wordt, maar de service erna is ook bijzonder goed. Dat is écht SERVICE!!!I Ik ben er heel tevreden over en kan hen aanbevelen.

11-11-2025

Leny, Dordrecht

Beveelt ons aan

10

Heel fijn geholpen, meelevend dank U wel.

Ik kocht een telefoon maar er ging bij de installatie iets fout, maar United Consumers liet niet los ze wilde mij zo goed mogelijk helpen. En dat hebben ze gedaan. Waarvoor mijn wel gemeende DANK.

17-09-2025

Henk, Eindhoven

Beveelt ons aan

10

super

op mijn vragen werd snel en naar tevredenheid geantwoord waarna het aanvragen van mobiel verlengen een makkie was

16-09-2025

Carlo, Terneuzen

Beveelt ons aan

10

Geweldig

Alle hulp die nodig was gekregen. Ook beloftes van terug bellen, zijn nagekomen

29-07-2025

Bob, Arnhem

Beveelt ons aan

Hartelijk dank voor deze mooie review. Hier zijn we erg blij mee!
10

Erg vriendelijk en goed geholpen

Zij heeft mij erg goed geholpen

En was erg vriendelijk

15-07-2025

Deborah , Maarssen

Beveelt ons aan