Wij gebruiken cookies en technieken die daarop lijken. Om onze website goed te laten werken, gebruiken we altijd functionele en beperkte analytische cookies. Functionele cookies zorgen dat de site werkt zoals het hoort en dat het veilig en betrouwbaar is. Beperkte analytische cookies helpen ons te begrijpen hoe onze website wordt gebruikt, zodat we deze kunnen verbeteren. Deze zijn niet terug te herleiden naar jou als persoon.
Accepteer je alle cookies? Dan geef je toestemming voor het gebruik van analytische en marketing cookies en het verzamelen en delen met onze 11 partners van: je klikgedrag op onze website, en mogelijk daarbuiten, en technische gegevens van je browser, zoals je IP adres. De analytische cookies helpen ons te begrijpen hoe onze website wordt gebruikt, zodat we deze kunnen verbeteren. Via de marketing cookies geven we aan onze marketingpartners door als je bij ons een product hebt afgenomen en kunnen we advertenties tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Je kunt je voorkeuren altijd aanpassen en meer lezen over welke partijen cookies plaatsen door onderaan de pagina op cookies te klikken. In ons privacy beleid lees je hoe wij omgaan met jouw privacy.
Waar om kan ik niet mijn heel spaar bedrag laten uit betalen dat 17 euro ik kan maar 6,89. Euro
09-08-2022
F, Haastrecht
Mijn ervaring Is positief, makkelijk te verwerken bij tankstations.
09-08-2022
Richard, Farmsum
Alles duidelijk en ze geven goed aan wat je hebt getankt, en hoeveel korting je krijgt .Ook met e energie staat duidelijk wat je hebt gebruikt. Prima overzicht
09-08-2022
Jeanne , Oud Gastel
Goed
09-08-2022
Jan , Rijssen
Al jaren maken wij gebruik van UnitedConsumers op verschillende gebieden.
De prijzen zijn altijd concurrerend en door de extra kortingen vaak het goedkoopst.
Daarnaast kun je via de telefoon en/of de site bij vragen altijd een medewerker bereiken. Wel zo prettig!
09-08-2022
Leo, Barendrecht
Makkelijk, dicht bij, leuke korting aan de pomp.
09-08-2022
M, Maartensdijk
Leuk om tijdens het tanken tegelijk te sparen zeker een aanrader voor iedereen
09-08-2022
Rianne , Zwolle
Het is altijd lekker als je zo duur hebt getankt en dan daarna een mail krijgt waarin staat dat je toch nog weer wat hebt verdiend
09-08-2022
Ton, 2804PE
Na elke tankbeurt krijg je alle verdere info.
09-08-2022
Bert, Boshoven
Goed
09-08-2022
Danny , Amersfoort
prima
09-08-2022
karel de leest, Apeldoorn
Vriendelijke mensen op de klantenservice en ook heel beleefd. Top
09-08-2022
Matthy, Capelle aan den IJssel
Met de gratis tankpas, krijg je korting. Dat scheelt toch weer in deze tijden met gigantisch hoge benzineprijzen. Ik ben blij met UnitedConsumers. Ze zijn top!
09-08-2022
Els, Castricum
Aanbevolen
09-08-2022
Ger Docter, Zaandam
het is fijn als je korting krijgt op de aanschaf van brandstof.
En de gespaarde waarden zijn gemakkelijk te incasseren.
09-08-2022
bart meliefste, Zwolle
Zeer tevreden met het tanken en de prijzen
09-08-2022
Harry, Rotterdam
