Wij gebruiken cookies en technieken die daarop lijken. Om onze website goed te laten werken, gebruiken we altijd functionele en beperkte analytische cookies. Functionele cookies zorgen dat de site werkt zoals het hoort en dat het veilig en betrouwbaar is. Beperkte analytische cookies helpen ons te begrijpen hoe onze website wordt gebruikt, zodat we deze kunnen verbeteren. Deze zijn niet terug te herleiden naar jou als persoon.
Accepteer je alle cookies? Dan geef je toestemming voor het gebruik van analytische en marketing cookies en het verzamelen en delen met onze 11 partners van: je klikgedrag op onze website, en mogelijk daarbuiten, en technische gegevens van je browser, zoals je IP adres. De analytische cookies helpen ons te begrijpen hoe onze website wordt gebruikt, zodat we deze kunnen verbeteren. Via de marketing cookies geven we aan onze marketingpartners door als je bij ons een product hebt afgenomen en kunnen we advertenties tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Je kunt je voorkeuren altijd aanpassen en meer lezen over welke partijen cookies plaatsen door onderaan de pagina op cookies te klikken. In ons privacy beleid lees je hoe wij omgaan met jouw privacy.
ik ben al jaren lid van de tankkorting,dat is 'n prettig gevoel.
en dat ik gelijk tank saldo,ontvang zodat ik weet wat ik spaar.
02-05-2020
Tonny Roosendaal, Roosendaal
Ook al geldt er enig voordeel, er zijn bij mij in de beurt veel tankstations waar goedkoper getankt kan worden
02-05-2020
Frans, Loosdrecht
Altijd als ik getankt hebt de volgende dag de korting op mijn mail .
02-05-2020
Rudolf, Amsterdam
als je iets wil weten redelijk snel beantwoord
02-05-2020
john, ZAANDAM
je kan lekker sparen en je tankt goedkoper
02-05-2020
Arie Hooijmeijer, Ridderkerk
Gemakkelijk en eenvoudig in gebruik bij verschillende tankstations in Den Haag en omgeving. Eens in de zoveel tijd ga ik cashen!
02-05-2020
Ed, Heesbeen
Altijd goede prijzen aan de pomp. Het is altijd schoon en de medewerkers zijn altijd vriendelijk. En met de extra korting word het alleen maar meer aantrekkelijk.
02-05-2020
Herke, Deventer
Net op en erlijk
02-05-2020
Albert, Nieuwkoop
Ik heb een diesel-auto, maar die rijdt zo zuinig. Nadeel is wel de wegenbelasting. Maar dat kan ik wel betalen.
02-05-2020
Sijbrand, Mijdrecht
Je krijgt ook echt wat ze je beloven top bedrijf
02-05-2020
Allegonda, Amdterfam
ben tevreden
01-05-2020
Jacques Hooft, Avenhorn
Makkelijk te vinden waar je met korting kunt tanken, tikt snel aan. Leuke manier om te (be)sparen.
01-05-2020
Corine, Utrecht
Leuk om korting te krijgen op het
Tanken
01-05-2020
Petra, Oostburg
Helemaal top met die extra korting.
En altijd weer leuk achteraf weer wat extra poen retour.
01-05-2020
Mario, Bussum
n.v.t., omdat ik dit al aangegeven heb.
01-05-2020
John, Rotterdam
Prima
01-05-2020
Ardy Brouwer, Maartensdijk
