Wij gebruiken cookies en technieken die daarop lijken. Om onze website goed te laten werken, gebruiken we altijd functionele en beperkte analytische cookies. Functionele cookies zorgen dat de site werkt zoals het hoort en dat het veilig en betrouwbaar is. Beperkte analytische cookies helpen ons te begrijpen hoe onze website wordt gebruikt, zodat we deze kunnen verbeteren. Deze zijn niet terug te herleiden naar jou als persoon.
Accepteer je alle cookies? Dan geef je toestemming voor het gebruik van analytische en marketing cookies en het verzamelen en delen met onze 11 partners van: je klikgedrag op onze website, en mogelijk daarbuiten, en technische gegevens van je browser, zoals je IP adres. De analytische cookies helpen ons te begrijpen hoe onze website wordt gebruikt, zodat we deze kunnen verbeteren. Via de marketing cookies geven we aan onze marketingpartners door als je bij ons een product hebt afgenomen en kunnen we advertenties tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Je kunt je voorkeuren altijd aanpassen en meer lezen over welke partijen cookies plaatsen door onderaan de pagina op cookies te klikken. In ons privacy beleid lees je hoe wij omgaan met jouw privacy.
HEEL GOED
01-05-2020
Nico, Maastricht
Beste Nico,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Fijn om te horen dat je de ervaring met UnitedConsumers heel goed vind!
Met vriendelijke groet,
Joey
UnitedConsumers
Onprettige ervaring bij mijn laatste overstap van gas en licht naar Eneco.
01-05-2020
Piet Ackermans, Dongen
Beste Piet Ackermans,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Wat vervelend om te horen dat u een onprettige ervaring heeft gehad.
U plaatst deze beoordeling op de pagina van Zorgverzekeringen, echter gaat het over Energie. Indien wij u nog ergens mee kunnen helpen vernemen wij dit graag van u.
Met vriendelijke groet,
Joey
UnitedConsumers
mijn ervaring s, dat ze er altijd voor je zijn en je goed geholpen word, mat alles wat je maar wil of het nu stroom of ziekenfonds is of telefoon/mobiel, ze helpen met alles en komt altijd goed, ben erg blij met united costumers , heb er verschillende dingen, en een heel leuk spparpotje ook nog, wat wil je nog meer :-)
01-05-2020
Anja, witmarsum
spaart lekker
uitbetaling werkt zo als het hoort
01-05-2020
h, goirle
Alles is makkelijker te regelen.
01-05-2020
Laura, Klundert
Goede service en voorlichting.blij met opgebouwde uitkering via vgz
01-05-2020
Cornelia maria, Workum
Zie de regel hier boven.
01-05-2020
Carla, Reeuwijk
declareren geen punt moest naar het franciscusziekenhuis met zieken auto kosten daar van werden gelijk verrekend
met vgz hoefde daar ook niet achter aan te gaan.
01-05-2020
corrie vissers, rotterdam
Prima service alleen kan ik niets vergelijken op mijn mobiel, dit kan alleen op een laptop
01-05-2020
Diënne Brans, Oudenbosch
vroeger toen ik nog werkte voor de kost, waren we collectief via de school bij het vgz verzekerd.
toen het werken niet meer hoefde, moest ik iets anders vinden.
en toen was er united consumers.
ik heb ontdekt, dat U.C. alles controleerd en maar goed ook.
dit jaar is er heel veel veranderd, als je niet goed uitkeek en alles twee keer controleerde, dan kon je dat heel veel geld gaan kosten.
ik had uitgezocht wat en hoe ik het wilde hebben.
tot twee keer toe kreeg ik van het VGZ een andere polis aangeboden.
mijn wensen bij UC neer gelegd en het varkentje was gewassen.
de wensen kwamen in onze polis te staan.
wat wil je nog meer en je bouwt een aardig spaarpotje op.
.
01-05-2020
piet thijssen, amstenrade
Vind het een goede verzekering, alleen jammer dat ik het bij een behandeling het geld moet voor schieten, en dan met een brief toe sturen en de rekening. Het geld weer op mijn rekening terug krijg.
01-05-2020
Theo van het Sant, Alkmaar
op zich een goed initatief wat ooit begonnen is echter vind de laatste jaren wel dat het wat commercieel wordt en dat men niet meer veel doet voor de bestaande klanten. Misschien zouden ze het verzekeringspakket meer moeten gaan uitbreiden
01-05-2020
Rob Griep, Groningen
Beste Rob,
Bedankt voor het plaatsen van uw beoordeling.
De afgelopen jaren hebben wij ons vooral gefocust op het verbeteren van onze huidige producten die wij met korting aanbieden.
We sluiten het voor de toekomst niet uit om de pakketten verder uit te breiden, echter zijn we hier momenteel nog niet mee bezig.
Met vriendelijke groet,
Al jaren via u een zorgkostenverzekering afgesloten en prima
01-05-2020
Hans, Winssen
Mijn ervaring is goed.Je kunt altijd bellen .Word goed te woord gestaan.Geen verkoop praatjes .Dus al met al een goede service.
01-05-2020
Sjak, Gemonde
Heb nog niet veel contact gehad. Krijg af en toe een mail
01-05-2020
Gertie , Venlo
Beste Gertie,
Bedankt voor de feedback. De e-mails sturen we mocht u interesse hebben in andere producten.
Met vriendelijke groet,
Joey
UnitedConsumers
goede website wordt goed geholpen veel variatie
01-05-2020
Pie, Maastricht
Nienke
UnitedConsumers
