Wij gebruiken cookies en technieken die daarop lijken. Om onze website goed te laten werken, gebruiken we altijd functionele en beperkte analytische cookies. Functionele cookies zorgen dat de site werkt zoals het hoort en dat het veilig en betrouwbaar is. Beperkte analytische cookies helpen ons te begrijpen hoe onze website wordt gebruikt, zodat we deze kunnen verbeteren. Deze zijn niet terug te herleiden naar jou als persoon.
Accepteer je alle cookies? Dan geef je toestemming voor het gebruik van analytische en marketing cookies en het verzamelen en delen met onze 11 partners van: je klikgedrag op onze website, en mogelijk daarbuiten, en technische gegevens van je browser, zoals je IP adres. De analytische cookies helpen ons te begrijpen hoe onze website wordt gebruikt, zodat we deze kunnen verbeteren. Via de marketing cookies geven we aan onze marketingpartners door als je bij ons een product hebt afgenomen en kunnen we advertenties tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Je kunt je voorkeuren altijd aanpassen en meer lezen over welke partijen cookies plaatsen door onderaan de pagina op cookies te klikken. In ons privacy beleid lees je hoe wij omgaan met jouw privacy.
Wij vinden de betrouwbaarheid van onze reviews erg belangrijk. Daarom:
Verwerken wij alle reviews van producten: positief én negatief.
Betalen wij niet voor beoordelingen. Al onze reviews zijn eerlijke reviews.
Heeft onze partner Klantenvertellen.nl in hun reviewsysteem barrières ingebouwd die ervoor zorgen dat de reviews afkomstig zijn van échte deelnemers.

Ik doe al enkele jaren met mijn zorgverzekering mee met United Consumers hetgeen heel goed werkt, Regelmatige melding en storten van opgebouwde premies is heel goed geregeld.
01-05-2020
Ger Broeks, Sprang-Capelle
Beste Ger,
Hartelijk bedankt voor het plaatsen van deze leuke beoordeling.
Erg fijn om te lezen.
Met vriendelijke groet,
Nienke
UnitedConsumers
Heb geeb klachten en wordt korekt geholpen.
01-05-2020
Ellie Wijkhuijzen, RAAMSDONKSVEER
Beste Ellie,
Hartelijk bedankt voor het plaatsen van deze beoordeling.
Met vriendelijke groet,
Nienke
UnitedConsumers
Zowel de basis- als aanvullende verzekering worden hierdoor aanmerkelijk goedkoper en je kunt zelf kiezen op welke manier je de korting teruggestort krijgt.
Ik ben ontzettend blij dat ik van deze mogelijkheid gebruik kan maken.
01-05-2020
Loek, Kloetinge
Beste Loek,
Bedankt voor de mooie beoordeling en de 10!
Erg fijn om te lezen dat u tevreden bent.
Met vriendelijke groet,
Nienke
UnitedConsumers
Ik zit al een tijdje bij unitedconsumers en ik ben erg blij ermee
01-05-2020
Caroline j Den hertog, Hellevoetsluis
Beste Caroline,
Bedankt voor de positieve beoordeling.
Het doet ons goed om te lezen dat u tevreden bent.
Met vriendelijke groet,
Nienke
UnitedConsumers
Op het geen ik vraag krijg ik een prima antwoord en ook uitleg over het geen ik vraag.
01-05-2020
Jan, Eindhven
Beste Jan,
Wij vinden service erg belangrijk, hier hoort uiteraard ook een korte wachttijd bij.
Goed om te lezen dat u dit ook zo ervaren heeft.
Met vriendelijke groet,
Nienke
UnitedConsumers
Nooit problemen gehad, met uitbetaling of wat dan ook. Goede klantenservice!
01-05-2020
Ursula van den Hurk, LIEROP
Beste Ursela,
Hartelijk bedankt voor het plaatsen van deze beoordeling.
Met vriendelijke groet,
Nienke
UnitedConsumers
GOED
01-05-2020
Dick Roffel, Veghel
Beste Dick,
Hartelijk bedankt voor het plaatsen van deze beoordeling.
Met vriendelijke groet,
Nienke
UnitedConsumers
mooi meegenomen die extra korting
01-05-2020
Bert, Eindhoven
Beste Bert,
Bedankt voor de mooie woorden.
Wij wensen u veel plezier toe met uw gespaarde korting.
Met vriendelijke groet,
Nienke
UnitedConsumers
Met deze vraag werd ik getriggerd en direct kwam het lied van Ronnie Tober in mijn gedachten: Ik vind je geweldig ?? met een beetje aanpassing.
Wat zijn jullie interessant en exclusief
Ik vind jullie geweldig
In een woord geweldig
En iedere keer als ik bij jullie kijk
Dan voel ik mij de koning te rijk
Want jullie zijn in mijn ogen
Haast alles tegelijk
Zo fantastisch om te zien
En word ik vrolijk bovendien
Ik vind je geweldig
Gewoonweg geweldig
En als ik dan weer mijn gespaarde saldo zie
Geniet ik van elk moment
Dat ik bij jullie aangesloten ben
We kunnen jullie vergelijken met eenieder die we willen
Maar wat zou telkens weer blijken: dat enorme verschil
Wat zijn jullie interessant en exclusief
Ik vind jullie geweldig
In een woord geweldig
geen mening
01-05-2020
Freddy, Amsterdam
Beste Freddy,
Hartelijk bedankt voor het plaatsen van deze beoordeling.
Met vriendelijke groet,
Nienke
UnitedConsumers
Zeer goed en je spaart er nog wat van altijd op nemen waneer je wilt heel fijn toch een spaarcentje achter de hand heel goed zeer tevreden
01-05-2020
Riet, Liempde
Beste Riet,
Bedankt voor de mooie woorden.
Wij wensen u veel plezier toe met uw gespaarde korting.
Met vriendelijke groet,
Nienke
UnitedConsumers
en voor de verlaging is niet iets anders in de plaats gekomen , b.v. het vergoeden van b.v. lidmaatschap APNEU-HART verenigingen of b.v. wat meer fysio behandelingen e.d., dus feitelijk alleen aar achteruitgang, voorheen zou ik 5 sterren hebben gegeven,
Bij andere clubs kan je ook die 5% krijgen plus vaak nog extra korting op aanvullende verzekeringen, geen onderscheid meer met anderen.
01-05-2020
Jan Linssen, TILBURG
Beste Jan,
Bedankt voor het plaatsen van uw beoordeling.
Het klopt dat de maximale collectiviteitskorting is verlaagd naar 5%. Dit is helaas zo door de overheid besloten en moeten wij ons ook aan houden.
Om onze deelnemers tegemoet te komen hebben wij een nieuwe UC lijn opgezet waar wij ook korting op onze aanvullende verzekeringen aanbieden. Dit is voorgaande jaren niet zo geweest.
Met vriendelijke groet,
Ik kreeg een email met het verzoek contact op te nemen omdat ik €1200 euro tegoed had opgebouwd, dit is ook netjes overgemaakt, mijn dank hiervoor.
01-05-2020
Jolanda, Apeldoorn
Beste Jolanda,
Bedankt voor de mooie woorden.
Wij wensen u veel plezier toe met uw gespaarde korting.
Met vriendelijke groet,
Nienke
UnitedConsumers
Al jaren bij U.C en zeer tevreden,vriendinnen die ook zijn overgestapt ook zeer tevreden.ik raad de mensen in mijn omgeving U.C aan en help ze op weg met het samenstellen.
Enige nadeel vind ik de tankkaart die is zeker niet voordeliger bij de gekozen tankstations hier in mijn buurt.
Verder heb ik alles via U.C lopen.
01-05-2020
Esma, Lelystad
Beste Esma,
Hartelijk bedankt voor het plaatsen van deze beoordeling.
Met vriendelijke groet,
Nienke
UnitedConsumers
Alle adminstratieve handelingen en afrekeningen
worden probleemloos afgehandeld.
01-05-2020
Edwin de Vogel, Heemskerk
Beste,
Hartelijk bedankt voor het plaatsen van deze duidelijke beoordeling.
Met vriendelijke groet,
Nienke
UnitedConsumers
Zelfde verzekering als dat ik altijd heb gehad bij zelfde zorgverzekeraar maar dan goedkoper. Hoef niets te doen. 1x per 1 á 2 jaar laat ik het gespaarde geld naar mijn rekening storten. Super! Nooit problemen.
01-05-2020
Lonneke , Tilburg
Beste Lonneke,
Bedankt voor de mooie woorden en de 10! Goed om te lezen dat u heeft kunnen besparen op uw huidige verzekering.
Wij wensen u veel plezier toe met uw gespaarde korting.
Met vriendelijke groet,
Nienke
UnitedConsumers
En iedere keer als ik bij jullie kijk
Dan voel ik mij de koning te rijk
Want jullie zijn in mijn ogen
Haast alles tegelijk
01-05-2020
Pim , Reuver
Beste Pim,
Wat leuk om deze beoordeling te lezen, dit doet ons goed, bedankt hiervoor!
Met vriendelijke groet,
Nienke
UnitedConsumers
Nienke
UnitedConsumers