Wij gebruiken cookies en technieken die daarop lijken. Om onze website goed te laten werken, gebruiken we altijd functionele en beperkte analytische cookies. Functionele cookies zorgen dat de site werkt zoals het hoort en dat het veilig en betrouwbaar is. Beperkte analytische cookies helpen ons te begrijpen hoe onze website wordt gebruikt, zodat we deze kunnen verbeteren. Deze zijn niet terug te herleiden naar jou als persoon.
Accepteer je alle cookies? Dan geef je toestemming voor het gebruik van analytische en marketing cookies en het verzamelen en delen met onze 11 partners van: je klikgedrag op onze website, en mogelijk daarbuiten, en technische gegevens van je browser, zoals je IP adres. De analytische cookies helpen ons te begrijpen hoe onze website wordt gebruikt, zodat we deze kunnen verbeteren. Via de marketing cookies geven we aan onze marketingpartners door als je bij ons een product hebt afgenomen en kunnen we advertenties tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Je kunt je voorkeuren altijd aanpassen en meer lezen over welke partijen cookies plaatsen door onderaan de pagina op cookies te klikken. In ons privacy beleid lees je hoe wij omgaan met jouw privacy.
Wij zijn heel lang klant van UC en heb altijd heel goede service and erg tervreden met hun aanbod in bijna alle sectoren.
Goed sparen en ook heel goed transparent met hun cijfers en ook goede , eerlijk suggesties.
13-05-2026
Pradeep chandra, Amstelveen
Na telefonisch contact was het positief. Maar erna afwachten want wachten duurt lang( paar dagen).
Dus of het eventueel nog door mag gaan is groot vraagteken.
11-05-2026
Jean-Paul , Berkel en Rodenrijs
Mijn hartelijke dank daarvoor.
11-05-2026
Johan, Lisse
Jaarlijkse controle of het goed koper kon. Nee kon niet. Ik kijk zelf maar toen was ik 10 euro goedkoper uit voor mijn autoverzekering
11-05-2026
Fred Driessen, Veenendaal
Makkelijk en goedkoop. Dankjewel.
11-05-2026
Ibrahim Bolat, Loenen
Is niet meer zo goedkoop
11-05-2026
Thea, Krimpen aan den IJssel
Super
11-05-2026
Sjaak Steeghs, Helden
Goedkoop en word van zelf door gezet je hoef daar zelf niks aan te doen
11-05-2026
Cor Krul, Goringhem
Wat voor mij uniek is dat je gelijk wat kan sparen. Toch mooi meegenomen.
In deze wirwar op internet met al die aanbieders kan ik niet anders zeggen dat het een nette en duidelijke ondersteunende firma is.
Met vriendelijke groet,
E. Norbert
11-05-2026
Embregt Norbert, Hoek van Holland
Krijg email dat ik kan verlengen op de auto verzekering,zij zoeken de goedkoopste,gaat 74 euro betalen,ga ik zelf aanbod zoeken betaal ik 40 euro
Beetje raar
11-05-2026
P w, Nissewaard
Ik ben zeer te vrede over wat ze bieden en hoe ze met klanten omgaan.
Strak kijken of ik ook mijn motor bij hun kan verzekeren? En volgent jaar ook mijn mobiel via hun
26-04-2026
Gerard, Zuidwolde
Niet veel gebruik gemaakt van mijn autoverzekering, maar UC houdt mij op de hoogte van eventuele ontwikkelingen.
23-04-2026
Gerrit , Landhorst
Beste Gerrit,
Goed om te zien dat je er nog geen gebruik van hebt hoeven maken, gelukkig maar!
Dank je wel voor het delen van je ervaring en nog vele veilige kilometers gewenst :-)
Met vriendelijke groet,
Inge
UnitedConsumers
Het is fijn dat je nog mey iemand persoonlijk kunt overleggen wat een goede keus qua verzeketing zou kunnen zijn
20-04-2026
Henk, Eemnes
Beste Henk,
Eerlijk en open advies vinden we erg belangrijk. Iedereen moet weten hoe het zit en wat de beste keuze kan zijn. Heel goed om te zien dat je dit ook zo hebt ervaren :-)
Met vriendelijke groet,
Inge
UnitedConsumers
alles correct verlopen
16-04-2026
Henk Sweenen, purmerend
Beste Henk,
Dank je wel voor je review, heel fijn!
Met vriendelijke groet,
Inge
UnitedConsumers
Waardeloze organisatie. Ik word nu al 3 maanden aan het lijntje gehouden met de definitieve afhandeling en uitbetaling van een autoschade.
16-04-2026
Frans, Doorn
Beste Frans,
Hartelijk dank voor je review.
We begrijpen je onvrede over de afhandeling van de schade. De verzekeraar heeft je verzoek om een aanvullende vergoeding voor de glascoating in eerste instantie helaas afgewezen. Hierover heb je een bezwaar ingediend, waarbij wij ons hebben aangesloten. Op ons verzoek heeft de verzekeraar de aanvullende vergoeding uiteindelijk alsnog gedaan.
We hopen dat het schadedossier hiermee alsnog naar tevredenheid is afgehandeld.
Met vriendelijke groet,
Maikel
UnitedConsumers
Ik ben tevreden over dit bedrijf omdat het eerlijk is.
16-04-2026
Rana, Wingerd 45
Beste Rana,
Goed om te zien dat je ons als eerlijk ervaart, dat vinden we ook belangrijk.
Dank je wel voor je review :-)
Met vriendelijke groet,
Inge
UnitedConsumers
