Wij gebruiken cookies en technieken die daarop lijken. Om onze website goed te laten werken, gebruiken we altijd functionele en beperkte analytische cookies. Functionele cookies zorgen dat de site werkt zoals het hoort en dat het veilig en betrouwbaar is. Beperkte analytische cookies helpen ons te begrijpen hoe onze website wordt gebruikt, zodat we deze kunnen verbeteren. Deze zijn niet terug te herleiden naar jou als persoon.
Accepteer je alle cookies? Dan geef je toestemming voor het gebruik van analytische en marketing cookies en het verzamelen en delen met onze 11 partners van: je klikgedrag op onze website, en mogelijk daarbuiten, en technische gegevens van je browser, zoals je IP adres. De analytische cookies helpen ons te begrijpen hoe onze website wordt gebruikt, zodat we deze kunnen verbeteren. Via de marketing cookies geven we aan onze marketingpartners door als je bij ons een product hebt afgenomen en kunnen we advertenties tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Je kunt je voorkeuren altijd aanpassen en meer lezen over welke partijen cookies plaatsen door onderaan de pagina op cookies te klikken. In ons privacy beleid lees je hoe wij omgaan met jouw privacy.
Wij vinden de betrouwbaarheid van onze reviews erg belangrijk. Daarom:
Verwerken wij alle reviews van producten: positief én negatief.
Betalen wij niet voor beoordelingen. Al onze reviews zijn eerlijke reviews.
Heeft onze partner Klantenvertellen.nl in hun reviewsysteem barrières ingebouwd die ervoor zorgen dat de reviews afkomstig zijn van échte deelnemers.

Ik ben tevreden over dit bedrijf omdat het eerlijk is.
16-04-2026
Rana, Wingerd 45
Beste Rana,
Goed om te zien dat je ons als eerlijk ervaart, dat vinden we ook belangrijk.
Dank je wel voor je review :-)
Met vriendelijke groet,
Inge
UnitedConsumers
Helder en overzichtelijk
16-04-2026
Kees Reabel, Rotterdam
Beste Kees,
Dank je wel voor dit mooie compliment, heel fijn :-)
Met vriendelijke groet,
Inge
UnitedConsumers
Ik hoef zelf niks te doen, al jaren mijn beste adviseur
15-04-2026
Wilma, Venlo
Beste Wilma,
Dank je wel voor het delen van je ervaring en de 10! Heel goed om te zien dat je tevreden bent :-)
Met vriendelijke groet,
Inge
UnitedConsumers
er word beweerd dat ik nog voordelig uit ben, maar er word met 10 euro verhoogd als ik zelf ga vergelijken, tijd om afscheid te nemen van elkaar...
15-04-2026
Robbert Boxem, Rotterdam
Ook na mijn kop staart botsing in de file door niet oplettende bestuurder werd ik helaas een schade expert. Wat fijn dat door jullie alles verassend eenvoudig werd. Dat was de pleister op de wond!
14-04-2026
Lida, Schelluinen
Eerste jaar net boven de 50 euro per maand betaald voor mijn autoverzekering.
Zou nu verlengd worden voor dezelfde goedkoopste verzekering voor ineens 103 euro (!) per maand... sorry heb zelf al een nieuwe gevonden voor 40 euro per maand ipv 103 euro
14-04-2026
Remco , Hendrik-Ido-Ambacht
ga zo door
14-04-2026
Piet Wisse, 's-Heer Hendrikskinderen
Ik ben zeer tevreden met UnitedConsumers auto verzekering en de gas en stroom leverancier
14-04-2026
W.g van Dijk, Heerjansdam
Onze ervaring is dat het handig is en eenvoudig om de autoverzekering via United Consumers te laten lopen. We zijn zeer tevreden en blij met de service die wordt geboden.
14-04-2026
Jaap, Driebruggen
Goed.
14-04-2026
John, Pijnacker
Alles snel en zakelijk goed geregeld. Hoef er zelf weinig aan te doen.
14-04-2026
Wim, Bloemink
Goede ervaring met United Consumers, prima service.
14-04-2026
Robert Rotmeijer, Nieuwerkerk ad IJssel
Geen gedoe maar heldere teksten voordat je deze verzekering afsluit. Daarnaast voordelig en nog voordeliger als het spaartegoed meetelt en dat is wat ik doe.
14-04-2026
Pieter, Hilversum
Ik heb prima ervaringen met United Consumers energie en zorg en verwachtte hetzelfde bij autoverzekering. Dit is helaas niet het geval - tot dusver.
Ik verwachtte een snel herstel van een nalatigheid. Op papier gebeurde dat wel, nadat ik zelf met de verzekeraar contact op had genomen, In de uitvoering blijft het opnieuw haperen, want het geld dat zou worden teruggestort is er tot op heden nog niet.
De afwachtende houding van autoverzekering is storend en heel anders dan ik van United Consumers gewend ben en dat is al veel jaren.
11-04-2026
Ad , Exloo
is het normaal dat mijn autoverzekerings premie dit jaar met 16% omhoog gaat , een stijging van ruim 62 euro op jaarbasis , de korting die ik krijg was in 2023 nog 7.14 euro terwijl ik heden tendage nog maar 1.28 euro korting krijg , of maak ik ergens een berekeningfout ?
mijn tevredenheid is altijd hoog geweest maar ik ben nu toch wel teleurgesteld !
02-04-2026
Hans Kuijten, Eindhoven
We hebben vanaf 2009 de autoverzekering bij United Consumers.
We zijn in al die jaren perfect geholpen.
Als er een keer iets aan de hand is dan word je door de enthousiaste medewerkers, vriendelijk en snel geholpen.
Zonder wachttijd aan de telefoon en ruime openingstijden.
Het bedrag dat we bespaard hebben in de loop der jaren is een plezierige bijkomstigheid.
02-04-2026
Toos, Middelbeers