Wij gebruiken cookies en technieken die daarop lijken. Om onze website goed te laten werken, gebruiken we altijd functionele en beperkte analytische cookies. Functionele cookies zorgen dat de site werkt zoals het hoort en dat het veilig en betrouwbaar is. Beperkte analytische cookies helpen ons te begrijpen hoe onze website wordt gebruikt, zodat we deze kunnen verbeteren. Deze zijn niet terug te herleiden naar jou als persoon.
Accepteer je alle cookies? Dan geef je toestemming voor het gebruik van analytische en marketing cookies en het verzamelen en delen met onze 11 partners van: je klikgedrag op onze website, en mogelijk daarbuiten, en technische gegevens van je browser, zoals je IP adres. De analytische cookies helpen ons te begrijpen hoe onze website wordt gebruikt, zodat we deze kunnen verbeteren. Via de marketing cookies geven we aan onze marketingpartners door als je bij ons een product hebt afgenomen en kunnen we advertenties tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Je kunt je voorkeuren altijd aanpassen en meer lezen over welke partijen cookies plaatsen door onderaan de pagina op cookies te klikken. In ons privacy beleid lees je hoe wij omgaan met jouw privacy.
Ik heb de kortingskaart nog niet gebruikt omdat ik nooit bij de Esso tankt
13-05-2020
Micky, Zwolle
als ik getankt heb krijg ik de volgende dag bericht dat het bedrag is bij geschreven.
12-05-2020
Ed van.Bemmel, Eindhoven
Ik kan niet overal bij shell enz tanken. En dat is te lastig
11-05-2020
Matanat, Den Bosch
Er zijn verschillende reden o.a. leeftijd,maar het belangrijkste is dat het met mijn gezondheid niet goed gaat en ik daarom geen gebruik kan maken van mijn auto. Mijn kaartnummer 12.321.821 waar ik mee zou willen stoppen met Uw medewerking.
11-05-2020
Bauke , DEN HELDER
Hi Bauke,
Wij zullen uw UnitedConsumers tankkaart beëindigen. Indien u de tankkaart nog in bezit heeft, kunt u deze wegleggen of weggooien.
Wij hebben u een extra e-mailberict gestuurd betreft uw opzegging.
Helaas kunnen wij
Met vriendelijke groet,
Derk Foolen | UnitedConsumers
Af en toe gebruik ik de kaart nog wel. Maar als je goed oplet vind je makkelijk tankstations die veel goedkoper zijn dan de aangesloten united consumer stations. Dan is de 1 cent korting niet echt interessant meer. Maak er steeds minder gebruik van.
10-05-2020
Gerard, Veldhoven
Ik moet wel zoeken naar BP benzine in de buurt. En dat valt niet mee, want Shell benzine ben ik niet tevreden over
10-05-2020
Martien, Lith
xx
10-05-2020
Chantal Bijl, Alkmaar
Tankkaart 5 euro afgeschreven staat pas achteraf aangegeven dat dit zou gebeuren nadat alles was ingevuld als ik het aantal liters niet zou halen
10-05-2020
Gijs, Aarle-Rixtel
Hi Gijs,
De voorwaarden van de tankkaart wordt op verschillende momenten weergegeven. Zo dient u bij de aanmelding akkoord te gaan met de voorwaarden, voordat u de aanmelding kunt afronden. Daarnaast ontvangt u een bevestigingsmail, inclusief de voorwaarden, en worden de voorwaarden in de begeleidende brief bij de tankkaart wederom vermeld.
Wettelijk gezien mag u een dergelijke aankoop binnen 7 dagen ongedaan maken (wet koop op afstand), echter heeft u dat niet gedaan.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Derk Foolen | UnitedConsumers
Gebruik weinig mijn United Consumers kaart.
Tanken over de grens is goedkoper.
Heb een heel eenvoudig mobiel abonnement
Mijn zorgverz. is goedkoop.
Dus over het algemeen nauwelijks voordeel voor mij !
10-05-2020
Hero, De Krim
Gebruik de pas amper omdat er niet veel tankstations op mijn route liggen qua wonen en werken
09-05-2020
Reinier, Bergen op zoom
Er is wel een pompstation, die meedoet volgens jullie,maar je kan de kaart nergens activeren bij het tanken. Alleen een pinpas kun je gebruiken.
09-05-2020
L. Cosman, Den Helder
ik tank niet via united consumers daar vlak bij mijn woning een pomp staat die aanmerkelijk goedkoper is
09-05-2020
C.M., Leiderdorp
Betrouwbaar en komt onpartijdig over.
Goed gevoel bij
09-05-2020
Solange , Wassenaar
Ik ben blij lid te zijn maar waarom heeft UC de duurdere bemande pompen in hun portofuile zitten....
Als men naar zo'n bemande pomp gaat dan is men nog duurder uit als de korting er af is dan een onbemande pomp...soms als een bemande pomp korting heeft ,ja dan wil ik er nog wel eens heen gaan...
09-05-2020
H. Kleefman, Siddeburen
Het prijsverschil is momenteel te groot
08-05-2020
Visser, Boornbergum
Gelukkig is er een pomp in de buurt, graag meer plaatsen.
Als ik de korting op de kaart wil zetten, kan ik dit
niet met de telefoon doen, waar ik mijn pasjes heb opgeslagen.
08-05-2020
Heleen Barends, Barendrecht
