Wij gebruiken cookies en technieken die daarop lijken. Om onze website goed te laten werken, gebruiken we altijd functionele en beperkte analytische cookies. Functionele cookies zorgen dat de site werkt zoals het hoort en dat het veilig en betrouwbaar is. Beperkte analytische cookies helpen ons te begrijpen hoe onze website wordt gebruikt, zodat we deze kunnen verbeteren. Deze zijn niet terug te herleiden naar jou als persoon.
Accepteer je alle cookies? Dan geef je toestemming voor het gebruik van analytische en marketing cookies en het verzamelen en delen met onze 11 partners van: je klikgedrag op onze website, en mogelijk daarbuiten, en technische gegevens van je browser, zoals je IP adres. De analytische cookies helpen ons te begrijpen hoe onze website wordt gebruikt, zodat we deze kunnen verbeteren. Via de marketing cookies geven we aan onze marketingpartners door als je bij ons een product hebt afgenomen en kunnen we advertenties tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Je kunt je voorkeuren altijd aanpassen en meer lezen over welke partijen cookies plaatsen door onderaan de pagina op cookies te klikken. In ons privacy beleid lees je hoe wij omgaan met jouw privacy.
De drie deelnemende tankstations in mijn buurt zijn zo duur, dat ik zonder korting elders in het dorp nog een stuk goedkoper uit ben.
08-05-2020
Nico Oomen, ZEVENBERGEN
Hi Nico,
Wij zijn ons ervan bewust niet de goedkoopste te zijn met onze tankkorting. Wij werken samen met dure en goedkope tankstations, dit is in elke regio weer verschillend en vaak afhankelijk van de ligging van het tankstation.
In uw e-mailbericht geeft u aan dat u elders in de buurt voordeliger kan tanken. Dat kan kloppen en daar kunnen wij helaas niets aan doen. Er zullen altijd tankstations zijn waar goedkoper getankt kan worden (bijvoorbeeld bij de onbemande tankstations).
Met vriendelijke groet,
Derk Foolen | UnitedConsumers
Het voordeel per tankbeurt is zo klein. U bent met uw acties zeker niet de goedkoopste. Mijn ervaringen zijn in Enschede en Drunen. Shell is vaak lager in prijs dan uw station met uw afslag.
08-05-2020
Hoek, Enschede
Ik vind het prima om te besparen op bv tanken. Goed om daar een helder overzicht van te krijgen. Maar alle aanbiedingen van andere zaken, dat wil ik niet.
08-05-2020
Mark, Hoevelaken
Hi Mark,
Wij hebben u afgemeld voor het ontvangen van de nieuwsbrieven omtrent onze anders producten (Energie, Zorg- en Autoverzekering en Telefonie). U ontvangt nog wel de nieuwsbrief over het product Tanken, inclusief een bevestigingsmail naar aanleiding van een tankbeurt.
Met vriendelijke groet,
Derk Foolen | UnitedConsumers
De zgn korting is uiteindelijk maar 1 cent.
De adviesprijs wordt nergens gehandhaafd.
08-05-2020
H. P., Werner
Ik woon in het land van Maas en Waal. Hier in de buurt zijn geen tankstations die aangesloten zijn. Dus ik kan niet goedkoop tanken of ik moet een eind rijden. Daardoor heb ik te weinig gebruik gemaakt van de kaart en deze dus moeten betalen. Kortom, dit kost mij geld ipv dat het wat oplevert.
08-05-2020
Karel, ALPHEN GLD
Het werkelijke voordeel, zoals bij concurrent Tango,Skippy, etc, valt mij eigenlijk wat tegen. Het voordeel op je pas loopt pas goed op als je veel rijdt.Maar als je 5000-6000 km p/jr rijdt is het voordeel niet de moeite waard en kan je vaak voordeliger en direct voelbaar bij een concurrent tanken.Ook valt de rest van de concurrentie aanbiedingen en z.g. hoge kortingen bij mobiele telefoon,maar ook bij verzekeringen mij tegen.
Als u een echte prijsvechter wilt zijn, zal er toch iets veranderd moeten worden,helaas voor u.
U vraagt naar mijn eerlijke mening nu die heb ik bij deze gegeven.
08-05-2020
Rob van Olst, Dordrecht.
de benzine is in de omtrek goedkoper te verkrijgen dan dat jullie met korting kunnen aanbieden
08-05-2020
sjoerd Postma, pingjum
Hi Sjoerd,
Wij zijn ons ervan bewust niet de goedkoopste te zijn met onze tankkorting. Wij werken samen met dure en goedkope tankstations, dit is in elke regio weer verschillend en vaak afhankelijk van de ligging van het tankstation. Er zullen altijd tankstations zijn waar goedkoper getankt kan worden (bijvoorbeeld bij onbemande tankstations).
Met vriendelijke groet,
Derk Foolen | UnitedConsumers
E10 is slecht voor je moter, tank VPower bij Shell, of een andere Premium brandstof
08-05-2020
Sa, Wereldburger
Beste heer/mevrouw,
Uiteraard werken wij ook met tankstations samen die premium brandstoffen aanbieden, zoals V-Power, maar ook Ultimate (BP), Excellium (Total) of Energy Supreme (Esso).
Op alle brandstoffen ontvangt u de UnitedConsumers tankkorting!
Met vriendelijke groet,
Derk Foolen | UnitedConsumers
Als dat van te voren wist was ik er niet aan begonnen
08-05-2020
Marcel Duinkerken, Nieuweroord
Net 54 ltr. getankt in Haaksbergen bij Shell, daar namen ze de tankkaart niet aan!
Vandaag een keurige e-mail met verklaring gekregen.
08-05-2020
Lilian, Eibergen
Hi Lilian,
In Haaksbergen werken wij enkel met het NettoTank tankstation samen, aan de Westsingel. Helaas ontvangt u de UnitedConsumers tankkorting niet bij de Shell-locatie in Haaksbergen.
Een overzicht met alle aangesloten tankstations in Nederland, vindt u via onderstaande website.
https://www.unitedconsumers.com/tanken/informatie/waar-kan-ik-tanken.asp
Met vriendelijke groet,
Derk Foolen | UnitedConsumers
Het idee van goedkoper is goed, was het niet dat je bij diverse pompen in de buurt veel beter uit ben zonder UC korting.
08-05-2020
Hans, Amersfoort
Ik vindt prijs voor het tanken niet voordelige heb 1 keer getankt en het viel mij tegen. De pas moet je ook nog €5,- betalen. In heb spijt dat ik die heb aangevraagd en helaas was ik te laat om het te annuleren.
08-05-2020
Marielle Bosman, ETTEN GLD
Als je niet veel reist of als je een zuinige auto hebt red je het niet met de aantal liters die je moet vullen voor de voorwaarden. Het zijn best veel liters die je moet tanken. En je betaald 5€ voor een pas.
08-05-2020
Denise, Eindhoven
Ooit begon Autoradam als prijsvechter in Almere. Dat beeld klopt al lange tijd niet meer. Zo is de prijs van LPG en Benzine al meer dan 0,10 euro per liter duurder dan veel tankstations aan de snelweg. Wellicht komt dit door onzinnige investeringen als een hondenwasmachine....
Jammer, zelfs met korting van UnitedConsumers ben je bij Autoradam in Almere Stad nog steeds duurder uit dan bij andere tankstations.
08-05-2020
F vd Knaap, Almere
In Limburg hebben we het geluk dat de redelijk dicht bij de buurlanden wonen. Hierdoor verdienen we meer aan de tankbeurten dan bij UC. Die gaan nmm uit van de prijzen die boven de rivieren gehanteerd worden.
08-05-2020
ton, Simpelveld
De eigenaar van het tankstation is nou niet echt vriendelijk.. de vrouwelijke medewerker daar tegen heel vriendelijk.
08-05-2020
Jan, Hattem
